maandag 23 november 2009

BSR voorlopig hier te zien

OK, ideaal is het niet, maar voorlopig kan het helaas even niet anders. B-Side Rats zal de komende tijd via Blogspot te bekijken zijn. Ons nieuws is normaliter kakelvers, maar de techniek waarmee je op de hoogte gehouden wordt, stamde uit nét na het Stenen Tijdperk.

Door de gedwongen overgang naar een nieuwe server werkt een groot deel van de website niet meer naar behoren en daarom moet je het met dit surrogaat doen. We proberen de stokoude Rats te reanimeren, maar gaan zeer waarschijnlijk een volledig nieuwe website maken.

Binnenkort dus op een scherm bij u thuis of op uw werk: de nieuwe B-Side Rats.

11 opmerkingen:

  1. Ik vind dit veel beter werken, en nog belangrijker: Google regelt de backups.

    Ps. Tijd voor Google ads/AdSense? Wordt er eindelijk geld verdiend hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Helsie

    Klopt, dit werkt beter, maar ik vind de oude manier van nieuws weergeven een stuk overzichtelijker. Zeker als er veel op één dag geplaatst wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi moment om dat discussieforum met inlogsysteem te introduceren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We kunnen het inloggen nu al aanzetten. Maar zo te zien reageert iedereen nog altijd graag anoniem. :-)

    Ik laat die beslissing aan mijn mede-webmasters over; als het aan mij ligt, gaat die knop vandaag nog om. (Y)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja wat is mooi,
    Heb liever dat we kunnen reageren,en nieuws kunnen lezen,dan wat de afgelopen dagen was.
    In ieder geval succes met het verder repareren.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mis hier alleen de gele lay-out:) maar ben benieuwd naar de nieuwe site! Succes mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. laat het gewoon lekker bij het oude, zag er overzichtelijk uit en was ook makkelijk met reageren. Geen gedoe met inloggen en codes intypen enzo, die ene kruik die 1 keer in de zoveel tijd een reactie plaatst gaat ook niemand dood van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze site vind ik niks. Ik heb liever weer de oude terug. Of een nieuwe natuurlijk. Suc6 mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Iedereen met een ban kan er dus weer op?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Snake

    Gaan er tussentijds weer vele overlopen naar www.derat.nl?

    BeantwoordenVerwijderen