donderdag 17 december 2009

Penders: "Geen behoefte naar andere club te gaan"

Rob Penders speelt naar alle waarschijnlijkheid ook komend seizoen voor NAC. De aanvoerder, die in het bezit is van een aflopend contract, heeft te horen gekregen dat hij binnenkort een aanbieding tegemoet kan zien.

Penders:"Concreet is er nog niet gesproken, maar tussen neus en lippen door is mij verteld dat ze verder met me willen. Van beide kanten is de intentie door te gaan. Ik moet me nog fit voelen en goed genoeg om nog een jaar door te gaan, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik heb ook geen behoefte naar een andere club te gaan. Ik heb het hier heel goed naar mijn zin."

14 opmerkingen:

  1. van mij mag hij nog jaren blijven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig!! Tijd om hem te eren!! Mooi dat dat in januari gaat gebeuren schijnbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Robbie is echt een HELD !!!!!
    En nu maar hopen dat de rest van NAC dit zondag ook gaat vinden en laten zien.
    Zal toch mooi zijn als soeares (ofziets) niet mee zal doen ivm knie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als deze man geen standbeeld krijgt...

    ROBBIE PENDERS!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soeares zal wel meedoen, krijgt waarschijnlijk wel rust vanavond maar zal tegen ons wel meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een standbeeld of een iets anders blijvends bij het stadions verdient Penders zeker. Al vind ik dat je zoiets pas doet als iemand stopt..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Penders is voor mij het boegbeeld van NAC Breda.

    Gr Ruben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk moet deze held een standbeeld krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal met Penders eens. Ik heb ook TOTAAL GEEN behoefte in een andere club. Penders is NAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot spandoek over de bside heen zou mooi zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. N Kufo krijgt ook een standbeeld terwijl hij nog speelt. Maar ik ben ook van mening dat Penders na zijn carriere mag stralen voor de hoofdingang van het Rat Verlegh..

    Zondag knallen, veld verwarming aan en gaan!

    Dat veld krijgt daarna toch even rust

    BeantwoordenVerwijderen