maandag 23 november 2009

Donnie niet blij, Vloet wel

Donnie Gorter baalde na afloop van NAC - NEC, de middenvelder speelde aanvallend niet bepaald goed en stond bij de 0-1 te slapen. Gorter hierover: "Kwalitatief staat NEC natuurlijk gewoon te laag geklasseerd. Ze hebben geen ploeg die op die positie hoort te staan. Dat zag je tegen ons wel weer. Ze zijn van het niveau NAC. Maar ja, desondanks hadden wij vanavond gewoon moeten winnen." NAC kwam ondanks het matige spel nog op 3-2 voor, maar toch werd het nog weggeven. "Ik weet niet wat er precies gebeurde”, aldus Gorter. ,,Wel is duidelijk dat je op zo'n moment de zege vast moet houden. Al is een gelijkspel op basis van de hele wedstrijd, denk ik, wel terecht. Dan scoorden zij weer, dan wij. Er was genoeg te beleven voor het publiek. Al overheerst het gevoel dat je slechts één punt overhoudt aan het duel. Ik ben niet helemaal tevreden over mijn eigen optreden, nee. Top was ik niet, had ook meer moeten creëren.“

NEC trainer William Vloet was in zijn nopjes met de 3-3 eindstand. NEC liet zien niet onder te doen voor NAC en zijn ploeg werkte hard. "Een punt pakken in Breda is voor ons gewoon een goede prestatie. Ik moet mijn elftal een groot compliment maken voor de wijze waarop ze hebben gespeeld. Vooraf had ik met ze de afspraak gemaakt dat ze na de wedstrijd in elk geval in de spiegel moesten kunnen kijken. Dat kunnen ze met recht. We hebben het als NEC prima gedaan. NAC-uit is voor elke ploeg een lastige wedstrijd."

2 opmerkingen:

  1. Als de scheids gewoon een tweede gele kaart aan Worm had gegeven, dan hadden we wel gewonnen! Verder floot Kuipers een goede wedstrijd...

    BeantwoordenVerwijderen